Inschrijving


  • Hoe schrijf ik me in?
  • Kan ik me in één keer voor meerdere activiteiten tegelijkertijd aanmelden?
  • Waarom krijg ik zo veel bevestigingsmailtjes?
  • Hoe kan ik mijn inschrijving wijzigen?
  • Hoe kan ik me afmelden?
  • Kan ik me aanmelden voor de reservelijst?
  • Hoe weet ik waar er nog plek is?
  • Ontvang ik een bevestiging van mijn inschrijving?
  • Voor welke activiteiten heb ik mij ingeschreven? Kan ik ergens een overzicht vinden?
  • Hoe maak je een persoonlijk programma-overzicht?
  • Zijn er kosten verbonden aan de activiteiten/workshops?
  • Wat doen jullie met mijn gegevens?
  • Moet ik mijn leidinggevende toestemming vragen om te kunnen deelnemen?
  • Ik ben een freelancer, mag ik dan ook meedoen?
Hoe schrijf ik me in?
Je kiest een activiteit/workshop. Daar vind je de mogelijkheid om je in te schrijven.
Kan ik me in één keer voor meerdere activiteiten tegelijkertijd aanmelden?
Dat kan niet, je moet je voor iedere activiteit afzonderlijk aanmelden. Dat betekent ook dat je per activiteit een bevestigingsmailtjes krijgt. Het klinkt onhandig, maar daar hebben we over nagedacht :-):
  1. Je krijgt namelijk per activiteit een andere afmeldingslink.
  2. We hadden ook kunnen kiezen voor een zogenaamd winkelmandje. Het risico hiervan is dat op het moment dat je wilt ‘afrekenen’, de door jou gekozen activiteiten al vol zitten. En dat zou jammer zijn.
Waarom krijg ik zo veel bevestigingsmailtjes?
Je moet je voor iedere activiteit afzonderlijk aanmelden. Dat betekent ook dat je per activiteit een bevestigingsmailtjes krijgt. Het klinkt onhandig, maar daar hebben we over nagedacht :-):
  1. Je krijgt namelijk per activiteit een andere afmeldingslink.
  2. We hadden ook kunnen kiezen voor een zogenaamd winkelmandje. Het risico hiervan is dat op het moment dat je wilt ‘afrekenen’, de door jou gekozen activiteiten al vol zitten. En dat zou jammer zijn.
Hoe kan ik mijn inschrijving wijzigen?
Je kunt je inschrijving niet wijzigen. Wat je dan het beste kunt doen is je afmelden voor de activiteit en je opnieuw aanmelden. Let op: Afmelden kan tot twee dagen voor aanvang van de activiteit. Je hebt als het goed is een bevestigingsmail gekregen van je inschrijving. Daarin vind je de link om je af te melden. Heb je de bevestigingsmail niet ontvangen, of weggegooid, of is het korter dan twee dagen voor aanvang van de activiteit, neem dan contact met ons op via summerschool@servicepunt71.nl.
Hoe kan ik me afmelden?
Je hebt als het goed is een bevestigingsmail gekregen van je inschrijving. Daarin vind je de link om je af te melden. Doe dit alsjeblieft uiterlijk twee dagen voor aanvang van evenement, zodat we jouw plek aan een ander kunnen geven. Het is zonde als we betalen voor een workshop waar onvoldoende deelnemers zijn. Je kunt natuurlijk ook altijd iemand anders in jouw plaats regelen. Heb je deze bevestigingsmail niet ontvangen, of weggegooid, neem dan contact met ons op via summerschool@servicepunt71.nl.
Kan ik me aanmelden voor de reservelijst?
Nee, je kunt je niet inschrijven voor de reservelijst. Bij de activiteit/workshop staat hoeveel plaatsen er nog beschikbaar zijn, en in het programmaoverzicht kun je aanvinken dat je alleen de activiteiten met beschikbare plekken wilt zien. Ook zullen we, indien een activiteit/workshop extra wordt ingepland, dit vermelden op de website.
Hoe weet ik waar er nog plek is?
Je kunt op verschillende manier zien bij welke activiteit nog plek is. 1. Bij de activiteit/workshop staat hoeveel plaatsen er nog beschikbaar zijn. 2. In het programmaoverzicht kun je aanvinken dat je alleen de activiteiten met beschikbare plekken wilt zien. 3. In het programmaoverzicht staat ook per activiteit genoemd hoeveel beschikbare plekken er nog zijn. 4. Ook zullen we, indien een activiteit/workshop extra wordt ingepland, dit vermelden op de website.
Ontvang ik een bevestiging van mijn inschrijving?
Ja, je ontvangt een mail met de bevestiging van je inschrijving. Mocht dit niet het geval zijn, laat het ons dan weten via summerschool@servicepunt71.nl.
Voor welke activiteiten heb ik mij ingeschreven? Kan ik ergens een overzicht vinden?
Wil je een overzicht hebben van alle activiteiten waarvoor je je hebt ingeschreven? Vul je e-mailadres in, en wij sturen je een overzicht.
Hoe maak je een persoonlijk programma-overzicht?
Geef dan jouw favoriete activiteiten een hartje en print dit als PDF.
Zijn er kosten verbonden aan de activiteiten/workshops?
Nee, er zijn voor jou geen kosten aan de inschrijving verbonden. Er zijn wel kosten gemaakt om de activiteiten/workshops mogelijk te maken. Deze worden per organisatie verrekend. Het is daarom belangrijk dat je je bijtijds afmeldt als je toch niet kunt komen.
Wat doen jullie met mijn gegevens?
  • We draaien per activiteit een lijst met de aanmeldingen uit. De organisator van de activiteit/workshop waar jij je voor hebt opgegeven gebruikt dit als presentielijst.
  • Na afloop draaien we een overzicht uit met de deelnemers per gemeente/organisatie en passen we vervolgens een financiële verdeelsleutel toe.
  • Na afloop van de Summer School verwijderen we jouw gegevens.
Moet ik mijn leidinggevende toestemming vragen om te kunnen deelnemen?
We gaan er vanuit dat je jouw deelname zelf afstemt met je collega’s. Toestemming van je leidinggevende is niet nodig. Ben je een freelancer? Overleg dan wel met je leidinggevende of deelname akkoord is.
Ik ben een freelancer, mag ik dan ook meedoen?
Ben je een freelancer, ingehuurd door een van de deelnemende gemeenten/organisaties, overleg dan met je leidinggevende of deelname akkoord is.

Activiteit/workshop


  • Hoe laat begint de activiteit/workshop en hoe laat is het afgelopen?
  • Hoe zit het met koffie/thee en lunch?
  • Is er vervoer tussen de activiteiten/workshops?
  • Wie zijn de workshopleiders/sprekers/rondleiders?
  • Worden er foto’s gemaakt?
Hoe laat begint de activiteit/workshop en hoe laat is het afgelopen?
Informatie over begin- en eindtijden vind je op de website bij de activiteit/workshop.
Hoe zit het met koffie/thee en lunch?
Als de activiteit/workshop binnen plaatsvindt is er koffie, thee en water beschikbaar in de automaat. Buiten zijn er geen voorzieningen. Neem dan zelf iets te drinken mee. Er is geen lunch beschikbaar (als dat wel zo is, staat dat bij de activiteit vermeld). Wanneer je wat wilt eten, neem dat dan ook zelf mee.
Is er vervoer tussen de activiteiten/workshops?
Er is geen vervoer tussen de activiteiten/workshops. Je kunt wel een fiets reserveren via VSP.
Wie zijn de workshopleiders/sprekers/rondleiders?
Per activiteit/workshops staat aangegeven wie de workshopleider/spreker/rondleider is. We hebben ook een overzichtspagina voor je gemaakt waar je iedereen kunt terugvinden.
Worden er foto’s gemaakt?
Het kan zijn dat er tijdens de activiteit/workshop foto’s worden gemaakt. Als je niet op de foto wilt, geef dit dan aan bij de fotograaf (dit kan ook een collega zijn die foto’s maakt!).

Coronamaatregelen


  • Hebben jullie coronamaatregelen getroffen?
  • Moet ik mezelf laten testen voor toegang?
  • Moet ik mijn vaccinatiebewijs meenemen?
Hebben jullie coronamaatregelen getroffen?
Nee. Het kabinet heeft besloten om de coronamaatregelen te versoepelen. Er geldt nog wel een aantal adviezen.
  • Blijf thuis bij klachten en doe een (zelf)test.
  • Was regelmatig je handen.
  • Hoest en nies in je elleboog.
Verder geldt: houd afstand als iemand daar om vraagt. En respecteer elkaars keuzes, bijvoorbeeld als iemand een mondkapje draagt op een plek waar je het zelf niet zou doen.
Moet ik mezelf laten testen voor toegang?
Nee, je hoeft jezelf niet te laten testen voor toegang.
Moet ik mijn vaccinatiebewijs meenemen?
Nee, het is niet nodig om een vaccinatiebewijs mee te nemen.

Online


  • Kan ik online aan het programma/workshop meedoen?
Kan ik online aan het programma/workshop meedoen?
Als het mogelijk is om online aan het programma mee te doen, dan staat het bij de betreffende activiteit/workshop vermeld.
  • Wat heb ik nodig voor online deelname?
Wat heb ik nodig voor online deelname?
Voor online deelname heb je een computer en de Microsoft Teams-link nodig.
  • Waar vind ik de link om de activiteit/workshop online te bekijken?
Waar vind ik de link om de activiteit/workshop online te bekijken?
Je ontvangt een mail met de bevestiging van je inschrijving. Wanneer het om een online activiteit gaat, ontvang je uiterlijk een week voordat de activiteit start een Microsoft Teams-link.

Aanbieden activiteit/workshop of hulp


  • Ik wil (volgend jaar) graag een workshop verzorgen, bij wie kan ik mij aanmelden?
  • Ik ben tijdens Summer School op vakantie, maar wil wel graag een workshop aanbieden. Is er nog een andere mogelijkheid zoals de Kennisdag?
  • Kan ik helpen tijdens Summer School?
Ik wil (volgend jaar) graag een workshop verzorgen, bij wie kan ik mij aanmelden?
Wat leuk! Je kunt ons bereiken via summerschool@servicepunt71.nl.
Ik ben tijdens Summer School op vakantie, maar wil wel graag een workshop aanbieden. Is er nog een andere mogelijkheid zoals de Kennisdag?
Jazeker, hartstikke leuk zelfs! Je kunt ons bereiken via kennisdag@leiden.nl.
Kan ik helpen tijdens Summer School?
Alle hulp is welkom! Stuur een mail met wanneer je wat kunt doen naar summerschool@servicepunt71.nl.

Divers


  • Zijn de locaties rolstoeltoegankelijk?
Zijn de locaties rolstoeltoegankelijk?
Niet alle locaties zijn rolstoeltoegankelijk. Stuur een mail met de locatie naar summerschool@servicepunt71.nl, dan laten we het je weten.

Is je vraag niet beantwoord?

We zijn bereikbaar via summerschool@servicepunt71.nl

Favorieten (0)